Pomponos gyermeksapka

A Bravo color fonal színeit akartam kipróbálni, és erre mi sem alkalmasabb, mint egy nem túl nagy sapka.

Pomponos sapka Bravo fonalból

A pomponhoz - számoltam, 90-szer tekertem a fonalat a kartonpapírra. Nem elégszer, mint kiderült. :-)

A csíkok relief pálcák, a sapka alján egy relief és egy normál pálca váltakozik.

Színes horgolt virág

Gyorsan egy virágot is horgoltam, felpróbáltam a sapkára, nem az igazi. Amúgy is fiúsapka volt a cél, de egyszínű virággal lehet lányosítani.

Pomponos sapka virággal


A két sapka egymás mellett így néz ki.

Bravo sapkák


A horgolt babatakaró és a két sapka között a kapcsolatot a felhasznált színátmenetes fonal adja.
A takaróban szinte nem is látni a színátmeneteket, míg a pomponos sapkán remekül látszik.

A két sapka a takarón pihen



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Téli kalap - vastag fonalból

Sapkahorgolás - gyorsan

Milyen sapkát horgolj, ha kezdő horgoló vagy