Sapka csavart mintával

A horgolt csavarás sokak számára már eleve elképzelhetetlen, hát még úgy, hogy reliefpálcákkal készül.

Ez a sapka pont ilyen, vagyis reliefpálcákkal készült a csavarás.
Nem csak duma az,hogy szinte mindent meg tudunk oldani horgolással is, nem csak kötéssel.

Gyakran szoktam mondani, ez a horgolás nem az a horgolás. :-)

Csavart mintás sapka Sparkle Soft fonalból
A fonal kicsit csillogós, olyan, mintha megszórták volna hópehellyel vagy porcukorral.

A sapka dupla szállal készült, így elég vastag, és eléggé súlyos lett. Egy 10 dekás gombolyag nem elég hozzá.

A sapka passzéja is reliefpálcákkal készült.

A minta miatt lentről felfelé horgoltam, mert a csavart mintát szaporítani elég macerás lett volna.
Fogyasztani, vagyis két pálcát egyszerre befejezni egyszerűbb, és a mintát kevésbé zavarja, sőt, kisebb az elrontás lehetősége is.

Elég sok pálca volt még az utolsó sorban is, ezeket úgy húztam össze, hogy a tűvel minden pálcába öltöttem, majd a szálat szorosra húztam és rögzítettem.  Szinte várja a pompont a sapka teteje. :-)

A minta kicsit közelebbről:

Csavart minta horgolva


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Téli kalap - vastag fonalból

Sapkahorgolás - gyorsan

Milyen sapkát horgolj, ha kezdő horgoló vagy