Crazy Coral sapka

Divat nevet adni mindennek. A sapkának is. Ezért kapott nevet az új sapka. Crazy Coral, de miért? A sapka mintáját gyerekkorom óta ismerem, de most, hogy rákerestem, látom ám, hogy neve is van a mintának, Crazy Shell Stitch a neve. A coral meg azért, mert ilyen színű a fonal.

Crazy coral sapka


Tehát itt az új sapka, ami az új, Sparkle Soft fonalból készült.
Hogy áradozzak kicsit a fonalról is, gombolyagban nem látszott, érződött, hogy ez ennyire finom kis fonal. A kis persze becéző jelző, mert elég vastag a fonal.

A minta közelről

Ezt a sapkát 5 mm-es tűvel készítettem, és elárulom, elsőre nem ezzel a mintával, de a sapka felénél érzékeltem, mennyire vastag lesz, és akkor meg a szellősebb minta túlzás. Jó, nekem nem, de tudom, hogy a konzervatívabb olvasók ilyenkor elborzadnak. :-)

Hidd el, egy vastag fonalból horgolt sapka a lukacskák ellenére is melegít. Persze, -10 fok környékén már nem annyira, de ha belegondolsz, olyankor már a normál vastagságú, géppel kötött sapkák vagy a kalapok sem.

Crazy Coral sapka Micikén
Nem az első ilyen mintás sapkám ez, mert pár éve meghorgoltam szürkében és lilában is. A szegélye más volt, mint a mostani sapka szegélye.

A sapkát a normál sapkakészítésnek megfelelően kezdtem és a szükséges bőségig szaporítottam.
Utána jött a Crazy Shell stitch, amiről tudnod kell, hogy oda-vissza haladó sorokkal kell készíteni. Igen, körben is. Tehát az összekapcsolás után megfordulsz, és a másik oldalon horgolsz.

A széle az hátsó szálba öltött rövidpálcasorokkal készült.

A Crazy Shell Stitch-et külön mutatom be.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Téli kalap - vastag fonalból

Sapkahorgolás - gyorsan

Milyen sapkát horgolj, ha kezdő horgoló vagy