A Pinteresten is megtalálsz!

A Pinteresten milliónyi képet találsz, bármilyen témában. Horgolás, horgolt sapkák körében is.
Én is rendszeresen posztolok ott sapkákat, lehet, olyanokat is, amikről itt (még) nem írtam.



Az is igaz, hogy ebben a blogban azokról a sapkákról nem szoktam írni, amiket kíváncsiságból készítek el egy kép vagy leírás alapján.
Itt elsősorban olyan sapkákkal találkozol, melyek leírását, elkészítési módját is közzé teszem. A blog célja az, hogy segítse a kezdő sapkahorgolókat, ezért a bonyolult mintáktól, nehezen elkészíthető sapkáktól megkímélek minden olvasót.

Igen, vannak olyan sapkák, melyeket macerás elkészíteni, sőt, olyanok is, amiket már az öltés megismerése után nem akarok meghorgolni. Számomra a horgolás olyan dolog kell legyen, amit szívesen csinálok, ami örömet okoz, és igen, a gyors sikert szeretem.
Ezért is nem írok le olyan sapkákat, amiket szerintem kínszenvedés elkészíteni (nekem az), mert már a kezdése is több órányi munka, utána meg még sokkal macerásabb a sapka befejezése.
Elárulom azt az öltést, amivel biztosan nem fogok felnőtt méretű sapkát horgolni (játékbabára valót talán igen): hamispálca. Igen, vannak, akiknek van erre türelmük és idejük. Azzal érvelnek, knit like, vagyis úgy néz ki, mintha kötve lenne. Nekem erre van egy jó módszerem: megkötöm, ha azt akarom, olyan legyen.

Szóval amiért írok, az az, hogy a Pinteresten sok sapkámat megtalálod! Ha tetszik valamelyik nyugodtan mentsd el magadnak, és ha követni kezded a teljes táblát, vagy elkészítesz egy sapkát és felteszed a képét a kipróbáltad a pint? kérdésnél, annak külön örülök.

Ha pedig még nem tudsz sapkát horgolni, akkor találsz a blogban sok leírást, magyarázatot kezdőknek, illetve, ha még többet akarsz tudni, vagy egyben szeretnél több leírást magyar nyelven, akkor ajánlom a Sapkatitkok - Horgolj sapkát! c. ebookot.

Itt is megrendelheted, ha webáruházban nem szívesen vásárolsz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Téli kalap - vastag fonalból

Sapkahorgolás - gyorsan

Milyen sapkát horgolj, ha kezdő horgoló vagy