Kihívás felfüggesztve

Nem gondoltam volna, hogy probléma lesz az, hogy rengeteg sapkám van, és azokról rengeteg fotó.
Órákat töltöttem el a rendezéssel, azzal, hogy ne ismételjem ugyanazokat a sapkákat.
Rámolás, újabb fotók, rendezés, posztírás.

Azt gondoltam előzetesen, jó az, ha szinte minden napra megvan a téma. Nem jó. :-) Eltelt a nézelődéssel, ellenőrzéssel annyi idő egy-egy poszthoz, amennyi idő alatt meghorgoltam volna egy új sapkát.

Erre a dologra jobban rá kell készülni. Ha akarom tartani azt, hogy szezonnak megfelelő legyen a poszt témája, órákat rendezgetem a készletet, elpakolom, kipakolom, fotózom, majd ismét elpakolom az egészet. Szóval eljutottam oda, egy hét posztjainak megírása a fotókkal való munkával együtt, több óra munka.

Még nem tudom, hogy oldom meg, talán egy füzetbe felvezetem az adatokat, így jobban átlátom, hol tartok.

Január 1-től újrakezdem. :-)

Legközelebb meg maximum 30 napos kihívást vállalok csak. :-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Téli kalap - vastag fonalból

Sapkahorgolás - gyorsan

Milyen sapkát horgolj, ha kezdő horgoló vagy