365 nap - 365 sapka, avagy minden napra egy sapka

Minden napra egy sapka


Az elmúlt évek során rengeteg sapkát készítettem, amiket vagy itt, vagy másik blogban mutattam meg, de azt is látom, a dokumentálással el vagyok maradva, és csodálkozva vettem észre, milyen sok sapka van a dobozban, amiről már meg is feledkeztem, ráadásul még a blogban sem szerepelt.

Horgolt sapkák

Divat a kihívás mostanában, gondoltam, ennek több értelme van, mint azoknak, amikről az interneten sokszor lehet olvasni, bár megvallom, nem követem az aktuális őrültségeket, de még így is olvasok időnként arról, éppen mit találtak ki.

Tehát tekinthetem kihívásnak, hogy minden nap posztolok egy sapkát. Azért egy évi mennyiség nincs készen, az első leltározáskor úgy láttam, a hétvégékre mindenképpen jut belőlük, de szerencsére azóta újabb titkos készleteket fedeztem fel. Megvallom, nem tudom, hány sapka van a lakásban. Több zacskó és doboz rejti ezeket, és most, hogy már keresem a sapkákat, meg is találom az elfelejtett darabokat. :-)

Ezeket főleg azért készítettem, hogy

  • kipróbáljak egy fonalat
  • leírjam a mintáját
  • szerepeljen a sapkás könyvben
  • kíváncsi voltam egy mintára
  • látni akartam egy mintát másik fonalból is
  • legyen mit megmutatni a horgolni tanulóknak
  • hordjam (ez a legkevesebb)


A kihívásnak nem része az, hogy minden sapkához leírást is adok, mert akkor minimum napi 5 órás munkaidőben foglalkoznék ezzel a dologgal. De persze, ha valaki ebben üzletet lát, és finanszírozza, akkor nem vagyok ellenére. :-) Pillanatnyilag ez nincs így, és nálam is 24 óra a nap, ezért azt tudom vállalni, hogy havonta kettő olyan poszt lesz, ahol leírás is van a sapkához. A leírás lehet, hogy már valahol régebben is megtalálható ebben a blogban. Csak olyan sapkaleírást közlök, ami nincs benne a sapkás könyveimben, vagy megfordítva, a sapkás könyvekben szereplő sapkák leírását itt nem teszem közzé.

Még egy dolgot megengedtem magamnak, azt, hogy más technikával készült sapkák is legyenek. Ezeket fonalbemutatás céljából kötöttem, és mivel a kötős blogomnak csak a terve és vázlata készült el, éppen a nap rövidsége miatt (dolgozni is kell, mármint olyan munkát, amiből jövedelem is van).

A sapkák egy része gazdát keres, magyarán eladó. Ezt az adott sapkánál jelezni fogom. Csak hordatlan sapka lesz ezek között. A sapkák sorsa nálam általában az, hogy elkészül, majd fotózás, blogbejegyzés. Ha valakivel horgolni tanulunk, akkor ezeket mutatom meg, mint lehetőség. :-)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Téli kalap - vastag fonalból

Sapkahorgolás - gyorsan

Milyen sapkát horgolj, ha kezdő horgoló vagy