Kalap vastag fonalból

Azt hiszem, nem csak én kedvelem jobban a kalapot a sapkánál. Igen, a sapka jó meleg, a fület is eltakarja, de azért egy kalap az mégis csak más.

Barna kalap

 Ezt a kalapot vastag fonalból horgoltam, méghozzá a fonalhoz ajánlottnál vékonyabb tűvel. A vékonyabb tű 6 mm-es :-)

Rövidpálcákból készült, spirálban horgoltam. A karimához ismét szaporítottam, és addig horgoltam a karimát, ameddig a fonal tartott.

Kalap hajjal :-)

A kalap 10 dkg Timea fonalból készült. Nem hittem volna, hogy elég lesz egy gombolyag, de szerintem pont jó.
Hála a vastag fonalnak és a hozzá képest vékony tűnek, a kalap igazi kalap lett! Tartása van, és a karimát lehet igazgatni, hogy kicsit felkunkorodjon-e vagy sem.

Barna kalap oldalnézetben

Megjegyzések

  1. Én , már tavasszal, ugyan ezt a kalapőt elkészitttem, sikerem lett, tőbb ismrősömnek ajándékként el is küldtem, , mindenkinek ajánlom a készitő nevét, a you-toubon megtalálható,,ALIZE A NEVE, A FONALNAK IS EZ A NEVE, A hölgy török származásu, nagyon szép izléses munkái vannak, el is magyarázza, hogyan horgolja készíti el izléses, divatos munkáit.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Téli kalap - vastag fonalból

Sapkahorgolás - gyorsan

Milyen sapkát horgolj, ha kezdő horgoló vagy