Burcum színátmenetes fonalból készült sapka

A Burcum batik fonal érdekes színátmenetekben is létezik, és igazán szórakoztató a horgolása.
az ember nem is tudja szinte letenni,mert várja, mikor milyen szín bukkan elő.

Burcum batik sapka másik színben

Miért mutogatok még egy szinte azonos sapkát?
Adott a fent nevezett fonal, annak két színe, adott a 6 mm-es tű, azonos minta, ugyanaz a két pracli, ami horgolja, és mégis kb 5 cm-rel bővebb lett az új sapka.
Nem, nem én horgoltam több szaporítós sort, leszámoltam, és azonos pálcaszámnál hagytam abba a szaporítást.

Mindkettő Burcum és mindkettő azonos pálcaszámú

Nem tapasztaltam ég ekkora eltérést két fonal között. A mostani sapka egy új árnyalat, no, nem hiszem én sem, hogy a festése miatt történt ez, de azt is meg kell mondani, ez az új fonal sokkal finomabb, selymesebb, mint az előző alany.

Amiért leírom ezeket az az, hogy felhívjam a figyelmet arra, hogy nem lehet mindig a leírásokat vakon követni. Mérni kell, és a mérési eredménynek megfelelően alakítani a sapkát.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Téli kalap - vastag fonalból

Sapkahorgolás - gyorsan

Milyen sapkát horgolj, ha kezdő horgoló vagy