Könnyed sapka Shimmerből

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem rettentően unalmas dolog  egyráhajtásos pálcákkal horgolni egy sapkát. Félpálcákkal se jobb a helyzet, a rövidpálcákról meg ne is beszéljünk. Ott úgy érzem, soha nem lesz készen.

A mintás sapkákat szeretem. Amikor szaporítok, azt lehetőleg gyorsan és fájdalommentesen, majd jönnek a mintás sorok, öröm nézni, ahogy haladok. Hipp-hopp, és nini, már a sor végén vagyok, de jó!

Shimmer fonalból horgolt női sapka
Shimmer fonalból készült sapka


Ezért egy mintás sapkát horgoltam.
A mintája egyszerű, ismert is, szerintem nagyon sokan horgoltak már hasonlót.
V és W mintát váltottam a sorban, a W szárai között van láncszem, a V igazából egymás mellett két egyráhajtásos, és a következő sorban lesz belőle V, amikor a következő sor két pálcáját e kettő közé teszem.

A pántja rövidpálca, ott tudom, 4-5 sor és készen van! :-) A szélére kellett valami, ezért legyezőmintát kapott.

A sapka fonala Shimmer, imádni való fonal. Ha eddig csak egyszínűt ismertél belőle, pláne, ha nem ismered, érdemes kipróbálnod egy színes változatot. Nagyon jó vele dolgozni, haladós a munka.
Igaz, a minta annyira nem látszik benne, de annyi igen, hogy áttört.
Virág és egyéb azért nem került rá, mert szerintem a fonal már magában látványos, főleg a mintával. Ha tennék rá virágot, az egyszínű lenne, a fonalban található egyik színből.

A leírást letölthető formában prezentálom: Slidesharen a Könnyed Shimmer sapka

Ravelryn: Könnyed sapka letöltése magyarul és angolul


A sapkához való fonalat itt találsz: http://www.fonalbolt.com/Shimmer

Jó horgolást!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Téli kalap - vastag fonalból

Sapkahorgolás - gyorsan

Milyen sapkát horgolj, ha kezdő horgoló vagy