Még mindig corner to corner sapka

Ha az ember elkezd egy mintával foglalkozni, akkor felmerülnek kérdések, és több variációs lehetőség is.

Így jártam a corner to corner sapkával is.

A Burcum Batikból horgolt

Először volt a Burcum Batikból készült, 6-os tű, a szokásos elkészítési móddal. Bővebben itt.

Unforgettable fonalból

Aztán kipróbáltam az Unforgettable fonalból. 5-ös tű, az alján 6-os, és a változtatás: félpálcákkal lett horgolva. Erről itt olvashatsz.
Gondoltam, milyen jó meleg lenne egy sapka Superlana maxi fonalból.

El is kezdtem, és már megvolt a szélesség (magasság), amikor úgy éreztem,  a 6 mm-es tű kevés lesz. Bontás, újrahorgolás. Most már 8 mm-es tűvel. A lebontott fonalat visszahorgoltam, és úgy éreztem, ez sem az igazi, nagyon fogy a fonal, nem lesz elég egy gombolyag a sapkára.

Superlana Maxi fonalból

Ekkor ismét bontás, majd elkezdtem harmadszor is a sapkát. Közben azon filóztam, ha az első verziónál maradok, már éppen készen lenne...

Maradt a 8 mm-es tű, de fonaltakarékosság miatt, meg a minta tömörsége miatt most a 3 egyráhajtásos pálca helyett csak kettőt horgoltam, és a 6 láncszem helyett ötöt készítettem.


Így el is készült a sapka. Az aljára pár sor rövidpálca került, és pár méter fonal maradt. Egy pici pompon talán lesz belőle.

Az összevarrás az előző sapkánál már ismertetett módon történt.

Elmondhatom, hogy három variációban készítettem el a corner to corner sapkát. (Eddig.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Téli kalap - vastag fonalból

Sapkahorgolás - gyorsan

Milyen sapkát horgolj, ha kezdő horgoló vagy